Zaad ingeleverd

Ik heb net het zaad van manlief bij de dokter gebracht. Ze heeft een klein beetje sperma op een stripje gedaan en onder de microscoop bekeken. Ze zag maar 2 zaadcellen. Gelukkig bewogen ze wel goed, daar was ze heel blij mee. Maar het waren echt te weinig cellen, normaal gesproken zitten er wel 100 op zo'n klein stukje.
We moeten nu dus een afspraak maken bij het ziekenhuis en dan gaan ze daar in het laboratorium precies tellen hoeveel zaadcellen hij heeft.

Als hij te weinig zaadcellen heeft om natuurlijk zwanger te raken, dan krijg ik waarschijnlijk IUI zei de dokter. Ze vroeg ook of ik daar problemen mee had, maar dat maakt me echt niet uit! Alles voor een kleine!

Maar laat ik nog maar niet te hard van stapel lopen, we wachten eerst het onderzoek even af.
Over 2 weken heeft manlief vrij, dus dan zullen we zijn zaad naar het ziekenhuis brengen. Nog even geduld dus, en daar ben ik al zo goed in (NOT) hihi. 

Liefs Daisy

602 x gelezen, 0

reacties (0)


  • starry80

    Nu weten jullie toch alvast iets meer, ook al is het niet leuk op zich... Ik hoorde dat zink heeeeel erg goed is voor zaad. Jullie kunnen nu hopelijk weer echt vooruit beginnen denken. Heb geen ervaring met IUI, maar zoals je zelf ook zegt: alles voor dat kleintje!

  • mariamama

    Weer wachten...... hopelijk weet je snel waar je aan toe bent en dan maar gauw zwanger worden maakt niet uit hoe toch?

  • Lumi

    Erg vervelend, maar nu kun je wel in stapjes vooruit gaan kijken. Alle hulp wt je kan krijgen in de MM is meegenomen

  • B-note85

    AFwachten maar weer he? In ieder geval ben je weer een stapje verder. Succes met wachten hoor!;)

  • Sienna Mae

    Klote nieuws, maar wel nieuws! Hier kunnen ze iets mee. Het balletje rolt nu meisje

  • bimi

    Hey Daisy....het is natuurlijk geen leuk nieuws, alhoewel je nu in elk geval WEL ergens naartoe kan leven. Het heeft nu een oorzaak dat je niet zwanger wordt, en dus ook gelukkig een oplossing om wel zwanger te kunnen worden. Miss is dit wel beter dan dat alles rooskleurig is en dat je vrolijk nog een jaar zelf aan moest medderen........ Sorry, hoop dat jij het ook zo ziet, tis goed bedoeld. Liefs...